Dic╚Ťionare ale limbii rom├óne

8 defini╚Ťii pentru marketing

M├üRKETING s. n. 1. Ansamblul activit─â╚Ťilor prin care produc╚Ťia este orientat─â ╚Öi adaptat─â cererilor prezente ╚Öi viitoare ale consumatorului. 2. Disciplin─â ╚Ötiin╚Ťific─â care studiaz─â marketingul (1). ÔÇô Din engl. marketing.
M├üRKETING s. n. Disciplin─â ╚Öi activitate comercial─â care porne╚Öte de la cunoa╚Öterea curent─â ╚Öi ├«n perspectiv─â a nevoilor cump─âr─âtorilor, spre a satisface operativ aceste nevoi. ÔÇô Din engl. marketing.
márketing (angl.) s. n., art. márketingul
M├üRKETING s.n. ╚śtiin╚Ť─â a eficien╚Ťei economice, ├«nglob├ónd totalitatea tehnicilor ╚Öi metodelor moderne referitoare la livrarea m─ârfurilor de la produc─âtor la cump─âr─âtor, ├«n ceea ce prive╚Öte at├ót desfacerea propriu-zis─â (organizarea magazinelor), c├ót ╚Öi depozitarea, transportul, asigurarea, sondarea ╚Öi prospectarea pie╚Ťei etc. [< engl. marketing < market ÔÇô pia╚Ť─â].
M├üRKETING s. n. 1. concep╚Ťie privind organizarea ╚Öi desf─â╚Öurarea activit─â╚Ťii economice, potrivit c─âreia produc╚Ťia trebuie s─â fie permanent adaptat─â la cerin╚Ťele prezente ╚Öi viitoare ale consumatorilor ╚Öi s─â le satisfac─â cu maximum de eficien╚Ť─â. 2. ansamblul metodelor ╚Öi tehnicilor care au ca obiect studiul cererii consumatorilor ╚Öi satisfacerea acesteia. 3. disciplin─â ╚Ötiin╚Ťific─â av├ónd acest obiect. (< engl., fr. marketing)
M├üRKETING n. Ansamblu al activit─â╚Ťilor, metodelor ╚Öi tehnicilor care au ca obiect studiul cererii consumatorilor ╚Öi satisfacerii acestei cereri cu produse ╚Öi servicii. /<engl. marketing
m├írketing s. n. (ec.) Ansamblul tehnicilor ╚Öi metodelor care au drept obiect stabilirea strategiei comerciale a unei firme, mai ales prin studiul pie╚Ťei ÔŚŐ ÔÇ×├Än cadrul Facult─â╚Ťii de studii economice a Universit─â╚Ťii din Craiova s-a deschis cel de-al doilea curs de marketing-management interna╚Ťional.ÔÇŁ R.l. 21 V 77 p. 5. ÔŚŐ ÔÇ×Ieri, ├«n aula Institutului de ├«nv─â╚Ť─âm├ónt superior din Baia Mare a ├«nceput al IX-lea curs interna╚Ťional de marketing ╚Öi management.ÔÇŁ R.l. 6 V 78 p. 5. ÔŚŐ ÔÇ×Promovarea marketing-ului la rang de ╚Ötiin╚Ť─â a ap─ârut odat─â cu generalizarea societ─â╚Ťii de consum. Asimilat tehnicilor de publicitate ieftin─â (reclama) p├ón─â la ├«nceputul anilor ÔÇÖ70, marketing-ul a devenit, odat─â cu apari╚Ťia crizei, una dintre cele mai nobile func╚Ťiuni ale ├«ntreprinderii. Ast─âzi el face apel la ╚Ötiin╚Ťe ╚Öi tehnici dintre cele mai diverse.ÔÇŁ ÔŚŐ ÔÇ×22ÔÇŁ 8/93 p. 12; v. ╚Öi expozi╚Ťie-test (1976) (din engl., fr. marketing; PR 1959; Th. Hristea ├«n LR 3/72 p. 193194, atest─âri din 1970; L. Seche ├«n P.N. 2/74, citat din 1970; DMN; DEX, DN3)
M├üRKETING (cuv. engl., de la market ÔÇ×pia╚Ť─âÔÇŁ) s. n. 1. Ansamblul activit─â╚Ťilor (procedeelor) prin care produc╚Ťia este orientat─â ╚Öi adaptat─â cererilor prezente ╚Öi viitoare ale consumatorului, pentru satisfacerea integral─â, la timpul ╚Öi locul dorit, cu m─ârfurile cerute de acesta, ├«n condi╚Ťiile rentabilit─â╚Ťii ├«ntreprinderii produc─âtoare sau comerciale. M. reprezint─â o concep╚Ťie economic─â nou─â, privind orientarea ╚Öi mobilizarea ├«ntreprinderilor pentru ob╚Ťinerea de beneficii, prin satisfacerea cerin╚Ťelor pie╚Ťei interne ╚Öi externe pe calea adapt─ârii diferitelor elemente (calitatea produselor, distribu╚Ťia, diferen╚Ťierea pre╚Ťurilor, a ambalajelor, metodelor de v├ónzare, a formelor de comer╚Ť ╚Öi de promovare a desfacerilor etc.) la cererea specific─â a consumatorului. 2. Disciplin─â ╚Ötiin╚Ťific─â care studiaz─â m. (1).

Marketing dex online | sinonim

Marketing definitie

Intrare: marketing
marketing substantiv neutru (numai) singular